Friday, January 30, 2015

Ćao svimaa :) Danas sam odlučila da vam pišem o šminci :)
#1 Puder :3 

Ja koristim BB kremu od Garniera.Jako sam zadovoljna,dobro prekriva,mada ja nemam mnogo bubuljica tako da mi je taman haha.Ima i tamnija nijansa :)
Košta oko 700 dinara,možete naći u Lilly a i u DM-u  :)
Prstima je nanosim :)
Ne koristim puder u prahu :3

#2 Korektor ♥


Ja nemam velike podočnjake,tako da meni odgovara ovaj korektor,koristim ga i za bubuljice :)
Moja nijansa je 551 ivory :) Možete naći u Lilly a cene se stvarno ne sećam,možda je oko 300-400 dinara :)
#3 Maskara 

OMILJENAA MASKARAA *-*
Najboljaa po meni :3 hahha
Izvlačii trepavicee jako dobro,četkicaa jee predobraa haha ima je u DM-u i u Lilly-ju :3
Ja sam je platila oko 600 din. bila je na akciji,mislim da je i dalje 600 dinara.. :D
Alii maskara je fenomenalnaa ♥♥♥
#4 Senka u prahu :)

Omiljenaa senkaa hahah *-* Često je stavljaam,imaa punoo šljokicaa ii superr jee :33
Ali ispod baza moraa :3
Košta negde oko 250 dinara,ja mislim haha :D ♥
Imaa u Avon-u :3

#5 Olovka za oči :*

Imam crnuu olovku za oči,ovo je essence,zadovoljna sam :D
Ima je u DM-u,košta oko 120 dinara ii super je :DD ♥
#6 Olovka za obrve

Ovu olovku koristim za obrve,nije loša :D Mislim da ima i boljih :D
Košta oko 300 dinaraa ima je u DM-u ♥
#7


Predobarr ruž za usnee *-* Prelepp jee *-* Obožavamm gaa ♥♥♥
Ima da se kupi u Lilly-ju,ovo je Aura Matte u nijansi 606 Pink a color :3
Košta oko 500 dinara :33
Imam i u nijansi 602 Ring a bell :33


              Nadam se da vam se dopada :) ♥

No comments:

Post a Comment