Saturday, January 31, 2015

Tag Finish 5 by sinco de mayo :)

Ćao svimaa ♥ Danas radim potroši 5 proizvoda do maja :) Mislim da je ovaj tag jako interesantan i zato sam odlučila da ga i ja uradim ♥ Videla sam kod Vine ovaj tag na njenom kanalu,ako želite da ga pogledate  klikni te ovde ♥.Počinjemo ♥♥♥

Ovo su moji proizvodi :)



Prvi proizvod je mleko za  telo :) Balea Mango Mambo iz DM-a je,predivno mirišee,asocira na leto ♥
Platila sam ga oko 200 dinara.Hoću da ga potrošim,jer mojoj koži ne odgovaraa,kada namažem mleko zateže me :( 

Drugi proizvod je kupka :) Dobila sam je za rođendan,proizvod tako da ne znam koliko košta,ali mislim da je ima u Lilly-ju :) B.U Wild kupka,miris ništa posebno i ona je puna :) 
B.U Hippy
Treći proizvod je parfem *-* B.U Hippy...prediannn je,isto sam ga dobila za rođendan,mislim da je oko 500 dinara ima ga u Lilly-ju i u DM ♥♥♥♥ Prelepo mirišee aaaa *-* Može da se vidi na slici još koliko je ostalo ♥♥♥♥
Labello Vitamin Shake ♥
Ćetvrti proizvod  ♥♥♥♥ Ja sam oduševljenaa.Usta su mi bila jako suva,ovo sam stavljala uveče.Primetila sam da mi nisu više usta bila suva nakon nedelju dana korišćenja.Prezadovoljna sammm *-* Miriše lepo,ovo je Acai&Wild Apple i ima od maline.Platila sam ga 150 dinara haha ima ga u Lilly-ju ii super je,sve pohvalee ♥♥♥
Aura glossy :)
Peti proizvod,odnosno zadnjii je sjaj za usne Aura glossy,super je imaa punooo šljokicaa *-*.Platila sam ga oko 150 dinaraa u Lilly-ju.Predivan ♥♥

Tagujem: IvaaML ♥♥

                                       Vidimo se :******


2 comments: