Saturday, February 28, 2015

               5 OMILJENIH LAKOVA :)

Zdravoo :) Znam da me nije bilo oko mesec dana,naravno zbog škole :( Ali odlučila sam danas da vam postavimm post 5 OMILJENIH LAKOVA.Počinjemo :* 

#1

 Ova boja je fantastičnaa *-* Moja omiljena bojaa :3 Ovo je Miss Sporty Lasting Colour.Broj:4012 Ima deblju četkicu,ali meni odgovara :) Kupljen je u DM-u i bio je oko 190 dinara. 

                        #2

 Divne šljokicee :) Ovo je Avon Opal Top Coat. Sve pohvalee.Mazala sam ga preko belog laka i super izgleda :) Kupljen je u Avonu za nekih 200-250 dinara. 

#3 

            Golden Rose Nail Lacquer.Broj:328 Neon pink,jako dobraa boja za leto :) Sve pohvalee :) Košta oko 80 dinara :) 

#4

Rapsodi Nailpolish Multivitamin

Ima dosta šljokicaa i boja je divnaa..plavaa *-* Broj:359
Ne sećam se cene :( Jako mi se dopadaaa ;)

 

Golden Rose Rich Color
Ima deblju četkicuuu,boja je tamno crvena i predivna je *--*
Košta oko 250 dinara :)



Nadam se da vam se svideo ovaj post :*





No comments:

Post a Comment